Home / כללי / מכונת קפה כפריט עיצובי

מכונת קפה כפריט עיצובי

בעבר, כשמכונות הקפה רק פרצו לחיינו הן נחשבו לנחלתם של העמידים בלבד לצד מקומות עבודה יוקרתיים ונחשקים. כיום המצב שונה, וכמעט בכל בית בישראל ניתן למצוא מכונת קפה מתקדמת לצד צנצנת של קפסולות בארומות וטעמים מגוונים. אפשר לומר שרבים מסתכלים כיום על מכונות קפה כפריט עיצובי לכל דבר, שמשלים את הקו העיצובי הקיים במטבח או בפינת האירוח. איך זה קרה ומדוע? על כל אלו, במאמר הבא!

על הקשר שבין מכונות קפה ועיצוב

הכל התחיל כשאוהבי הקפה החלו להכניס מכונות קפה הביתה בכדי להנות מהמשקה גם בבית;

  • מכונה אישית – יש הבדל עצום בין צרכי מסעדה\בית קפה ודירה של כמה חדרים. בעוד שבית הקפה חייב להצליח לעמוד בביקוש ולהגיש כוסות קפה למספר רב של לקוחות בכל שעות היום, דיירי הבית לא יזדקקו למכונה גדולה מידי. מכונה קטנה, קומפקטית ואסתטית זה כל מה שצריך.
  • שימוש פשוט – מכונות הקפה התעשייתיות מיועדות לבריסטות שמבינים בקפה ויודעים כיצד לעבוד עם הפולים, וליצור קפה מושלם גם כשעולה הצורך לעבוד על כמה הזמנות במקביל. המכונות הביתיות הן אמנם פשוטות לתפעול, אך התוצר הסופי הוא קפה מושלם לא פחות – ממש כמו בבית הקפה, מבלי לצאת מהבית.
  • עיצוב מודרני – אי אפשר שלא לדבר על העיצוב; המכונות הקטנות והביתיות יוצבו לרוב על השיש במטבח או בפינת האירוח. אנחנו כאמור, אוהבים ליצור קו עיצובי מודרני ואחיד ובאופן כמעט אוטומטי נבחר במכונת קפה המתאימה לקו הקיים. מסיבה זו, יצרני המכונות אוהבים ללכת על קו המשלב מודרניזם עם וינטאג', כקריצה למכונות הקפה של פעם ואם אפשר, גם בכמה צבעים כך שכל אחד יוכל למצוא את המכונה החביבה עליו.

כמו בבתי הקפה, אבל בבית

בכל רחבי העולם, בתי הקפה הם מקומות המשמשים כנקודות מפגש לחברים ומשפחה, דייטים ואפילו בודדים שמעוניינים לשבת באוויר הצח עם כוס קפה איכותי. שם, מכונות קפה עובדות שעות נוספות מכיוון שכולם יודעים שאין כמו קפה טוב בכדי להניח את הדעת, להעביר את אחר הצהריים בקריאת ספר או שיחה עם החברים הטובים. אמנם הפופולאריות של בתי הקפה נותרה כשהייתה עוד לפני האפשרות להכניס את מכונות הקפה הביתה, אבל אי אפשר להתעלם מהיתרונות העצומים של מכונות הקפה הביתיות. ושיהיה לרווייה! 

Check Also

מיקסרים

מיקסרים – מתנה מושלמת למי שאתם באמת אוהבים

אם יש חג שבו כולנו מתחילים להיות במרדף אינסופי אחר המתנה המושלמת, זה כמובן חג …